informatica

TCM BE CREDITORS ONLINE geeft u toegang tot uw dossiers, laat u toe statistieken op te vragen en biedt u de mogelijkheid met uw dossierbeheerder te communiceren.

Vraag uw gebruikersnaam en paswoord aan indien u dit nog niet heeft.

 

Het innen van onbetaalde facturen is een gegeven dat enkel ervaren en opgeleide mensen met een luisterend oor beheersen. Gezien zij zich hierop dienen te focussen is een goed informaticasysteem een absolute must.

TCM bezit een dergelijk systeem waarbij iedere dossierbeheerder steeds alle informatie van een dossier op een gestructureerde wijze ter beschikking heeft.

Vervolgens hebben ook crediteuren nood aan een toegankelijk en goed beveiligd systeem waarbij iedere transactie steeds transparant kan worden opgevraagd.

TCM-tools:

  • Al onze software en gegevensbeheer is “cloud based” (Amazon Web Services). Het feit dat men met een simpele internetverbinding steeds toegang heeft, heeft twee voordelen: klanten hebben steeds toegang tot hun dossiers en de medewerkers van TCM kunnen zelfs in geval van brand of inbraak,…hun werk normaal verderzetten. Vanzelfsprekend zijn de nodige beveiligingen door onze IT-leverancier EASI voorzien.
  • Al onze e-mails lopen via MS Office 365. Dit systeem is eveneens steeds toegankelijk.
  • Telefonie via het internet (Voice over IP)
  • Al onze systemen worden op een professionele wijze beheerd en beveiligd. TCM zou nooit enige informatie mogen verliezen en zou nooit voor meer dan een paar uur inactiviteit mogen kennen indien er iets voorvalt.

Wij beschikken tevens over een systeem van automatische oproepen.

Bovendien verschijnt het dossier van de beller wanneer het inkomende nummer opgenomen is in onze databank. Op die manier kunnen we de beller persoonlijk begroeten met: “Dag M. Claes…”, dit verhoogt onze efficiëntie.

Bankieren en betalingen van debiteuren

Alle betalingen van debiteuren gebeuren op een derdenrekening.  Alle betalingen met een correcte gestructureerde mededeling worden automatisch aan het juiste dossier toegewezen.

Iedere dag worden de nodige ‘CODA’-bestanden van de bank ingelezen waarbij ons systeem niet toelaat de bedragen te wijzigen zodoende dat er zich nooit enige fout kan voordoen.

Wij dragen zorg voor uw geld.

Doorstorting van de geïnde gelden en facturatie 

Ieder einde van de maand voorzien we in de doorstorting van uw gelden. Indien u als klant een snellere doorstorting verkiest vormt dit geen enkel probleem daar dit toch geautomatiseerd verloopt.

Alle inningen binnen een dossier worden automatisch gefactureerd en de doorstorting geschiedt eveneens meteen.

Nota: als standaard sturen wij u voorafgaandelijk de factuur per e-mail. Indien gewenst kan u deze per post ontvangen.

 

Integratie met uw klantensysteem 

Uw IT systeem kan met dat van ons communiceren via API (Application Program Interface).

Dit verkleint de administratieve rompslomp aanzienlijk. Lees meer.