Kwaliteit

Wij spitsen ons toe op jullie behoeften, staan open voor suggesties en houden er rekening mee. Wij willen meer zijn dan slechts één van de vele leveranciers. TCM ziet zichzelf als een ware partner op de lange termijn, die de nodige expertise biedt en jullie cash flow helpt te verbeteren dankzij een efficiënt en kwalitatief hoogstaand debiteurenbeheer.
Kwaliteit is aanwezig op alle niveaus van ons dagelijks beheer:

  • Duidelijke afspraken met de klanten
  • Snelle bevestiging van ontvangen dossiers
  • Duidelijke, volledige en tijdige info inzake de status van de actieve dossiers
  • Resultaten, d.w.z. cash flow voor onze klanten (vermindering van de DSO – Days Sales Outstandings)
  • Onmiddellijke informatie over geïnde bedragen
  • Snelle overschrijving van de inningen naar onze klanten
  • Deontologisch gedrag
  • Professionalisme op alle niveau’s (van de opleiding van onze werknemers tot de actieve deelname aan Belgische en internationale beroepsverenigingen)
  • Bescherming van de ontvangen gegevens conform de privacywetgeving
  • Gepaste plaatselijke benadering (buitenland) en kennis van lokale wetgevingen en gebruiken
  • Absolute voorrang aan de klanten – regelmatige updates
  • Aanbrengen van beduidend toegevoegde waarde – meer dan verwacht kan worden!
Om tegemoet te kunnen komen aan de hoge kwaliteitseisen, worden de acties van onze werknemers ondersteund door software op maat van onze incassodiensten en is deze software ‘cloud based’, wat betekent dat u vanuit uw pc toegang heeft tot de software; inclusief de details inzake het verloop van de dossiers en de algemene statistieken.