Julie Nijs: External Credit Controller

Het einde van het (werkjaar) nadert, tijd voor wat (zelf)reflectie! Deze feestperiode vragen we onze TCM collega’s om eens terug te blikken op hun persoonlijke TCM hoogtepunten van 2019. Vandaag is het de beurt aan Julie, onze external credit controller (bezoeker).

Julie, wat zal jij voornamelijk onthouden over het afgelopen TCM jaar?

• In 2019 hebben we heel wat werk verricht voor klant Steunt Elkander. Deze dossiers vergden een specifieke aanpak, en we ontvingen daarom ook een interne opleiding in samenwerking met de klant. Ik werd aangeduid als één van de aanspreekpunten, wat een enorme verantwoordelijkheid inhield. Deze ervaring heeft mij heel wat bijgeleerd, en het zijn zo een soort projecten die mij stimuleren en motiveren. Fijn ook om te weten dat TCM Belgium mij zulk een vertrouwen durft te schenken. #dailymotivation

• Ik werk reeds enkele jaren als interne credit controller bij TCM Belgium, maar dit jaar kwam een positie als externe credit controller (bezoeker) Ik zag dit als een opportuniteit om als persoon verder te groeien, en als jonge mama is de flexibiliteit die deze job biedt (samen met de bedrijfswagen) natuurlijk mooi meegenomen. Maar wat me voornamelijk heeft geraakt en verder heeft gevormd, zijn de debiteuren ‘zonder filter’. Als interne credit controller ben je betrokken bij debiteuren, maar toch op een andere manier dan letterlijk binnen te stappen in de levens van die mensen… . #nofilter

• Tijdens de drukke TCM maanden van 2019 heb ik het sales team ondersteuning gegeven. Dat leverde enkele nieuwe (en voor mij eerste) afspraken op, en gaf mij de kans op wat sales ervaring en vaardigheden te ontwikkelen. #successmindset

Bedankt, Julie!

Valentin Debelder: Legal Advisor & Credit Controller

Julie, wat zal jij voornamelijk onthouden over het afgelopen TCM jaar?

Bedankt, Julie!

Wacht geen moment langer, krijg uw geld terug

Concentreer u op uw zaken, wij zorgen voor uw uitstaande betalingen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Wacht geen moment langer, krijg uw geld terug