Kim Ingelbrecht: Verantwoordelijke boekhouding & HRM

Het einde van het (werkjaar) nadert, tijd voor wat (zelf)reflectie! Deze feestperiode vragen we onze TCM collega’s om eens terug te blikken op hun persoonlijke TCM hoogtepunten van 2019. Vandaag is het de beurt aan Kim, de verantwoordelijke voor boekhouding en HRM bij TCM.

Kim, wat zal jij voornamelijk onthouden over het afgelopen TCM jaar?

• Afgelopen maart 2019 vierde ik mijn tienjarig (!) jubileum op TCM. Als groen blaadje kwam ik in 2009 aan op TCM, weliswaar op een ander postadres. Het (bedrijfs)leven staat duidelijk niet stil, en de voorbije jaren heb ik dan ook heel wat veranderingen mogen meemaken. Zo zijn we niet enkel van locatie gewisseld, maar heb ik evenzeer al 3 IT-systemen achter de kiezen. Ondertussen ben ik ook mama van 2 (b)engeltjes. Dankzij mijn wisselende deeltijdse/voltijdse parcours en mijn flexibele werkuren krijg ik niet enkel de werkpaperassen, maar ook mijn gezinsleven, goed georganiseerd. #datverdienteenfeestje

• Ik ben binnen TCM Belgium verantwoordelijk voor de interne boekhouding, de HR administratie, en de dossierinbreng. 2019 was voor mij een bijzonder druk jaar, gezien alle IT-aanpassingen en IT-ontwikkelingen (jawel, opnieuw!) die afgelopen jaar zijn doorgevoerd. Denk maar aan plug-ins voor het bekomen van een geautomatiseerde boekhouding, het implementeren van een Payconic app, het maken van API-connecties,… . Veel overleg met IT-bollebozen dus! #nerdalert

Bedankt, Kim!

Kim Ingelbrecht: Verantwoordelijke boekhouding & HRM

Kim, wat zal jij voornamelijk onthouden over het afgelopen TCM jaar?

Bedankt, Kim!

Wacht geen moment langer, krijg uw geld terug

Concentreer u op uw zaken, wij zorgen voor uw uitstaande betalingen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Wacht geen moment langer, krijg uw geld terug