Sanne Mistiaen: Senior Credit Controller

Het einde van het (werkjaar) nadert, tijd voor wat (zelf)reflectie! Deze feestperiode vragen we onze TCM collega’s om eens terug te blikken op hun persoonlijke TCM hoogtepunten van 2019. Vandaag is het de beurt aan Sanne, senior credit controller (en handige harry) bij TCM.

Sanne, wat zal jij voornamelijk onthouden over het afgelopen TCM jaar?

• Ik werk ondertussen al heel wat jaren bij TCM Belgium, en heb er al verschillende functies doorlopen. De rol die ik het langst vervuld heb, is die van fulltime sales officer, de rechterhand van sales manager Sven Dereze. In 2019 heb ik de stap terug naar credit control gemaakt, wat voor mij een beetje aanvoelt als back to the roots. Bij TCM Belgium zit je echter nooit ‘vast’ in een functie, en ik spring nog geregeld bij waar nodig. Dat houdt het werk ook interessant. Sales zit me toch wat in het bloed, dus ik sluit een verdere carrière in die regio niet uit. Wie weet wat er in 2020 professioneel onder de TCM kerstboom ligt? Heel wat mogelijke geschenkjes om uit te pakken! #persoonlijkegroei

• Ik ben een sucker for Christmas, en iedereen mag het weten! Zo leuk dat ze op TCM bereid zijn mijn enthousiasme te delen. En niet enkel voor Kerstmis. Ik krijg onze jonge en dynamische ploeg wel vaker gemobiliseerd om een stapje in de wereld te zetten. Maar 2019 zal dus het eerste jaar in de TCM Belgium geschiedenis zijn dat we onze beste foute kerstoutfit uit de kast mogen trekken! Misschien heb je de dresscode van onze foto’s voor de jaaroverzichtenreeks al opgemerkt? #kersttruiendag

Bedankt, Sanne!

Sanne Mistiaen: Senior Credit Controller

Sanne, wat zal jij voornamelijk onthouden over het afgelopen TCM jaar?

Bedankt, Sanne!