Iris Borgenon: externe credit controller & sales assistant

Het einde van het (werkjaar) nadert, tijd voor wat (zelf)reflectie! Deze feestperiode vragen we onze TCM collega’s om eens terug te blikken op hun persoonlijke TCM hoogtepunten van 2019. Vandaag is het de beurt aan externe credit controller & sales assistant Iris Borgenon.

Iris, wat zal jij voornamelijk onthouden over het afgelopen TCM jaar?

• Enkele jaren geleden was ik reeds werkzaam voor TCM Belgium als bezoeker. Ik deed die job met hart en ziel, maar ik was nog jong en nieuwsgierig naar andere opportuniteiten. Inmiddels hebben TCM en ik elkaar in maart 2019 opnieuw gevonden, werk ik terug deeltijds als bezoeker, en ondersteun ik de rest van de tijd onze sales manager Sven Dereze als sales officer. Ik connecteer dus zowel met de realiteit van debiteuren als die van crediteuren. Die combinatie vind ik geweldig divers, en de ideale kruisbestuiving tussen extern ‘veldwerk’ en een interne bureaufunctie. Je hoort denk ik ook niet elke dag dat mensen professioneel een tweede keer voor elkaar kiezen, dat wil wel wat zeggen! #duaalwerken

• Als bezoeker kom ik in aanraking met diverse mensen en situaties. Een hoge dosis mensenkennis en empathie is vaak nodig om al die contexten snel aan te voelen en de juiste, haalbare oplossing op een korte tijdspanne te bekomen. Debiteuren worden logischerwijs niet graag gewezen op hun financiële moeilijkheden (wie wel?), en ik voel me dan ook zeer gewaardeerd wanneer zij doorheen die financiële beslommeringen mijn menselijke aanpak opmerken en appreciëren. Dat is blijkbaar geen evidentie, ik hoor namelijk het afgelopen jaar dat TCM Belgium zich onderscheidt omwille van deze empathische benadering. Het raakt mij dat wij toch een positieve impact op deze mensen hun problemen kunnen hebben. #duurzaamwerken

Bedankt, Iris!

Iris Borgenon: externe credit controller & sales assistant

Iris, wat zal jij voornamelijk onthouden over het afgelopen TCM jaar?

• Als bezoeker kom ik in aanraking met diverse mensen en situaties. Een hoge dosis mensenkennis en empathie is vaak nodig om al die contexten snel aan te voelen en de juiste, haalbare oplossing op een korte tijdspanne te bekomen. Debiteuren worden logischerwijs niet graag gewezen op hun financiële moeilijkheden (wie wel?), en ik voel me dan ook zeer gewaardeerd wanneer zij doorheen die financiële beslommeringen mijn menselijke aanpak opmerken en appreciëren. Dat is blijkbaar geen evidentie, ik hoor namelijk het afgelopen jaar dat TCM Belgium zich distantieert omwille van deze empathische benadering. Het raakt mij dat wij toch een positieve impact op deze mensen hun problemen kunnen hebben. #duurzaamwerken

Bedankt, Iris!

Wacht geen moment langer, krijg uw geld terug

Concentreer u op uw zaken, wij zorgen voor uw uitstaande betalingen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Wacht geen moment langer, krijg uw geld terug