Tifanny Jacobs: Credit Controller

Het einde van het (werkjaar) nadert, tijd voor wat (zelf)reflectie! Deze feestperiode vragen we onze TCM collega’s om eens terug te blikken op hun persoonlijke TCM hoogtepunten van 2019. Vandaag is het de beurt aan Tifanny, credit controller bij TCM.

Tifanny, wat zal jij voornamelijk onthouden over het afgelopen TCM jaar?

• 2019 betekent voor mij de start van mijn carrière bij TCM Belgium. Sinds november werk ik als credit controller, een hele ommezwaai in vergelijking met mijn vorige job in de horeca. Wat me wel goed op weg helpt, is de sociale voeling die de horeca mij heeft bijgebracht. Benieuwd hoe ik me verder ga ontwikkelen binnen deze functie en wat TCM Belgium voor mij verder in petto heeft. Elke dag ontvang ik nieuwe taken die ik binnen mijn functie onder de knie hoor te krijgen, en word ik verder opgeleid in de verschillende aspecten van de job. Het is leuk om op korte tijd al enig gevoel van zelfstandigheid en vrijheid te ervaren, en de mogelijkheid te krijgen om met klanten en debiteuren in contact te treden. Vooruitgang stimuleert, dus challenge accepted!  #newinthefield

• Tot voor kort was Frans de voertaal van mijn leefwereld. Hoewel ik reeds 15 jaar in Heverlee woon, vertoefde ik voornamelijk in Brussel voor de professionele opportuniteiten en de afwezigheid van taalbarrières. Nederlands is voor een deel van het TCM Belgium team de moedertaal, en dat zorgt ervoor dat ik uit mijn comfortzone kom piepen en mijn best doe om met die collega’s evenzeer een klik te maken. In 2019 onderging ik dus een heus taalbad. #notlostintranslation

Bedankt, Tifanny!

Tifanny Jacobs: Credit Controller

Tifanny, wat zal jij voornamelijk onthouden over het afgelopen TCM jaar?

Bedankt, Tifanny!

Wacht geen moment langer, krijg uw geld terug

Concentreer u op uw zaken, wij zorgen voor uw uitstaande betalingen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Wacht geen moment langer, krijg uw geld terug